فروش لوازم الکتریکی ساختمان هوشمند

مزایای استفاده از سیستم اتوماسیون هوشمند


راه حل مطلوب جهت اضافه کردن سرمایه به دارایی های شما .
کاهش نقش نیروی انسانی در کنترل تجهیزات و در نتیجه کاهش خطای سیستم کنترل .
نگهداری و راهبری سیستم به صورت برنامه ریزی شده و در نتیجه کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری
افزایش عمر مفید تجهیزات و ادوات و کاهش نرخ خرابی .
ایجاد یک اتوماسیون قابل انعطاف و قابل گسترش بدون محدودیت در ساختمان ، سهولت کنترل .
تامین ایمنی ساختمان و سلامت محیط زندگی .
مدیریت ساختمان هنگام بروز حوادث .
کنترل و ثبت دقیق میزان بهره برداری از قسمت های مختلف ساختمان .
فراهم آمدن تکنولوژی بالا در ساختمان برای افراد خانواده .
بالا بردن سطح راحتی و آسایش زندگی .
زیبا سازی و دکوراسیون همگون فضای داخلی با تجهیزات زیبا برای سلیقه های مختلف .
لذت از یک زندگی لوکس .
سادگی استفاده از تجهیزات هوشمند .
کنترل از راه دور و ارتباط با سیستم هوشمند

 

10 مزیت خانه هوشمند

1)افزایش ایمنی از طریق کنترل لوازم خانگی و روشنایی
2)تضمین امنیت خانه از طریق قفل های درب هوشمند
3)افزایش آگاهی از طریق دوربین های امنیتی
4)افزایش راحتی از طریق تنظیم دما
5)صرفه جویی در زمان
6)صرفه جویی در هزینه و افزایش راحتی
7)کمک به اقتصاد
8)افزایش آرامش ذهن
9)کنترل تجهیزات زمانی که خارج از شهر می باشید
10)مراقبت بهتر از فرزندان خود


تمامی تجهیزات سرمایش و گرمایش هوشمند قابل کنترل و اتومات سازی است.
تجهیزات مختلف منزل در بخش های متفاوت قابل کنترل و نمایش است.

 

سناریو های هوشمند سازی ساختمان


سناریو هوشمند متداول:
پر مصرف ترین سناریو در هوشمند سازی ساختمان می باشد، هر شخصی هنگام حضوردر منزل روشنایی های خاصی را به همراه تجهیزات مختلف روشن و خاموش می کند این سناریو تمامی تصمیمات متداول را برای شما میگیرد و اتوماسیون مورد نظر را اجرا می کند.


سناریو هوشمند خروج از منزل :
این سناریو هوشمند تمامی تجهیزات برقی منزل را به جز یک روشنایی به مدت محدود برای خروج شما از منزل خاموش می کند و اتوماتیک سیستم امنیتی را روشن می سازد.


سناریو هوشمند روشنایی:
کلیه روشنایی های هوشمند شما را روشن و یا خاموش می نماید.

 

مقایسه سیستم روشنایی سنتی و هوشمند


سیستم روشنایی جزء جدایی ناپذیر تمامی ساختمان ها با کاربری های گوناگون میباشد. در دنیای ساخت و ساز امروزی، سیستم روشنایی یک موضوع ویژه بوده و تعریف های متفاوتی نسبت به گذشته خود پیدا کرده است. در گذشته هدف از سیستم روشنایی تنها رفع نیاز روشنایی مطلوب در هر بخش از ساختمان متناسب با کاربری مد نظر آن بخش بوده است.
اما امروزه از سیستم روشنایی علاوه بر تعریف سابق آن، استفاده های گسترده تری از قبیل ترکیب انواع روشنایی داخلی با طراحی های داخلی و فضاسازی های گوناگون، روشنایی های حجمی و تزئینی، متغییر و پویا بودن سبک روشنایی یک محیط برای استفاده در زمان ها و موقعیت های مختلف و استفاده های چند کاره از محیط و ... میباشد.
با این کاربردهای جدید، سیستم روشنایی به حیطه مهندسی ورود پیدا کرده و تخصص های ویژه ای را به وجود آورده است. مسلما با پیشرفت های روز افزون در صنعت روشنایی، سبک های جدید مدیریتی و کنترلی در کنار آن شکل گرفته تا کارکرد سیستم روشنایی را راحت تر از گذشته سازد و به اصطلاح مبحث "سیستم روشنایی هوشمند" را شکل داده است.
 

سناریوهای هوشمندسازی ساختمان برای کودکان و فرزندان

یكي از جذاب ترین سناریوهای هوشمندسازی، سناریوهای مربوط به کودکان و فرزندان است! 

بسیاری از والدین همواره نگران فرزندان خردسال خود هستند
اینکه بتوانید وضعیت کودک را مشاهده کنید و از تغییرات احتمالی وضعیت آن با خبر شوید ، برای والدین بسیار بسیار مفید و جذاب است.


در اینجا به چند سناریوی کاربردی برای مراقبت از کودکان اشاره میکنیم.

ساده ترین راه برای مشاهده وضعیت فرزندان خردسال ، مشاهده تصاویر اتاق کودک است.
شما می توانید با استفاده از دوربین های تحت شبکه ، صفحه لمسی های دوربین دار و دوربین ها از وضعیت کودکان خود با خبر باشید.


سنسور مگنت درب اتاق کودک و سایر درب های منزل:
اینکه در زمان هایی که خواب هستید، اگر کودک شما از اتاق خود و یا منزل خارج شود و شما بوسیله سناریوهای مختلف آگاه شوید ، می تواند در تأمین امنیت کودکان بخصوص در خانه های ویلایی مفید باشد.


دیگر نگران قصه گفتن برای فرزندانتان نباشید!
امکان پخش موسیقی و صوت برای کودکان در سناریوهایی شبیه لالایی، موزیک های شاد و پخش داستان از جذاب ترین سناریوهای مورد علاقه والدین است.


همچنین کنترل پرده های برقی و سیستم سرمایش-گرمایش می تواند به آسایش و سلامت فرزندان دلبند مان کمک کند.

 

مراقبت از کودکان در ساختمان هوشمند
 

مراقبت از کودکان و پیگیری رفتار آنها در خانه همواره یکی از دغدغه های اصلی والدین بوده است و در گذشته این کار بسیار سخت و طاقت فرسا بوده است به طوری که پدر و مادر برای رسیدگی به کار های منزل و تامین نیاز های خود همیشه به مشکل بر میخورند و میبایست کارهای خود را نیمه کاره رها کرده و به مشکلی که فرزند دلبندشان ایجاد کرده رسیدگی میکردند ،....از بدو تولد نوزاد بخش عمده ای از وقت پدر و مادر خود را میگرفت و والدین کل شبانه روز خود را با سرکشی به اتاق نوزاد صرف اطلاع از حالات و رفتارهای کودک میکردند،اما اموزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود سیستم های هوشمند به خانه های مردم علاوه بر صرفه جویی در زمان نوید دهنده فرزندان بهتر،خانواده ای شادابتر و در نتیجه جامعه ای پویا تر میباشد.


توسط سامانه خانه هوشمند خانواده ها از امکانات زیر در اداره فرزندان خود برخوردار خواهند بود:
:1:اطلاع لحظه ای از وضعیت فرزندان در تمام نقاط خانه
:2: امکان اندازه گیری دمای اتاق نوزاد
:3: امکان مانیتورینگ کامل اتاق کودکان حتی خارج از منزل
:4: امکان پخش لالایی برای نوزاد از هر مکان
:5: اطلاع از کوچکترین حرکت و گریه نوزاد 
:6: امکان محدود کردن دسترسی 
و...

 

سیستم امنیتی منزل هوشمند :

برای ایجاد یک سیستم امنیتی کارا برای منزل راهکار های متفاوتی موجود می باشد. در این مقاله به بررسی سیستم های عمومی موجود در بازار و نحوه عملکرد آنها خواهیم پرداخت:


سیستم امنیتی هوشمند سازی ساختمان:
این سیستم مبتنی بر عملکرد سنسور ها پاسخ مناسبی به کاربر ارائه می دهد. سنسور های مورد استفاده در این سیستم سنسور های تشخیص حرکت و مگنت های درب و پنجره می باشد. و نسبت به نوع برنامه نویسی کارایی آنها متفاوت می باشد. به عنوان مثال مگنت های درب، باز و بسته شدن غیر مجاز درب و پنجره را رصد کرده و پالس مناسب را به مغز سیستم ارسال می کند. به همین شکل سنسور حرکتی وجود و یا عدم وجود حرکت در محلی مشخص را تشخیص داده و پالس مناسب را به مغز سیستم ارسال می کند.


مزیت های سیستم امنیتی هوشمند سازی ساختمان
قابلیت فعال و غیر فعال سازی از راه دور و امکان تعریف سناریو های مختلف اتوماسیون می باشد. به عنوان مثال فرض کنید بدون مراجعه به منزل قصد سفر دارید بستن شیر آب، گاز خاموش کردن تجهیزات برقی و قفل کردن درب دغدغه های اولیه شما خواهند بود در صورتی که توسط سیستم هوشمند کلیه این اعمال به شکل اتوماتیک انجام شده و سیستم امنیتی فعال شده و در صورت مشاهده ترکیدگی لوله و یا باز شدن غیر مجاز درب و یا حرکت غیر مجاز در منزل به شکل پیامک و ناتیفیکیشن به شما اطلاع رسانی خواهد کرد.


انعطاف پذیری سیستم امنیتی هوشمند سازی ساختمان
بسیار بیشتر از آنچه بیان شد می باشد. در این سیستم می توان برای هر سنسور نسبت به موقعیت و شرایط مختلف برنامه های مختلفی تعبیه کرد. برای بیان این انعطاف پذیری می توانیم مزیت های دیگری را نیز به مثال قبل اضافه کنیم از جمله آبیاری اتوماتیک گیاهان روشن و خاموش کردن اتوماتیک پمپ و بخاری آکواریوم و از این قبیل تجهیزات و یا می توان سیستم را پیشرفته تر برنامه نویسی کرد بصورتی که اتوماتیک پس از غروب آفتاب سیستم روشنایی اتوماتیک روشن شود تلویزیون روشن شده صدای آن کم و زیاد شود و.. همه و همه قابلیت هایی است که نسبت به کارایی آن برنامه نویسی می شود.


برنامه نویسی سیستم امنیتی ساختمان هوشمند


سیستم امنیتی منزل شما می تواند حالات مختلفی داشته داشت و نسبت به شرایط شما برنامه نویسی شود به عنوان مثال هنگامی که در منزل حضور دارید و شب هنگام خواب پس از روشن کردن سیستم امنیتی در صورت باز شدن غیر مجاز درب و پنجره آلارم مورد نیاز به شما داده خواهد شد ولی هنگام مشاهده حرکت (قطعا از ساکنان منزل) لامپ ها 30 درصد روشن شده و در حالی که از تاریکی مطلق جلوگیری می کند به چشم شما نیز آسیب نمیرساند.


سیستم امنیتی منزل می تواند شامل نشت آب،گاز، تشخیص دود و آتش نیز باشد. و در موقعیت مناسب اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهد. یکی از مزیت های اصلی سیستم هوشمند قابلیت تطبیق پذیری با تمامی سنسور ها و عملگر های سنتی می باشد. فرض کنید با تمامی سختی ورود به خانه شما توسط سارق او توانست اینکار را انجام دهد و هم اکنون روبروی شما ایستاده و با نشانه رفتن اسلحه ای رو به شما ایستاده است. در این حالت یک کلید تک پل ساده که به ظاهر لامپی را روشن می کند ولی در پشت صحنه بدون اطلاع سارق به دوستان و آشنایان شما این خطر را اطلاع رسانی می کند راهگشای مشکل شما خواهد بود.


در برنامه نویسی سیستم امنیتی منزل به همراه هوشمند سازی ساختمان می توان کارهای بسیاری انجام داد و مثال های بیان شده فقط گوشه ای از توانایی این سیستم  ها می باشد. سیستم امنیتی نسبت به نیاز مشتری تعریف شده و برنامه نویسی می شود و گزینه های مختلف به او پیشنهاد می شود و هر راه حلی که مد نظر مشتری بود قطعا با برنامه نویسی قابلیت اجرا خواهد داشت. در کنار تمامی این قابلیت ها وجود دوربین های مدار بسته با قابلیت کنترل از راه دور نیز می تواند راهگشایی بسیاری از مشکلات باشد.

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش